Bu Blogda Ara

29 Mayıs 2015 Cuma

MERHABA GELMEYEN SEVGİLİ...

Merhaba, gelmeyen sevgili...
Benim, o terk ettiğin sevgilin.
Hani bir zamanlar hiç bırakmayacağım dediğin,
Yanımda yaşlanmayı en büyük saadet sayan sevgili...
Şİmdilerde sensizlik zehirliyor benliğimi...

Sen şimdi merak edersin sana neden mektup yazdığımı...
Evet doğru bildin...
Sensizlik artık ağır bir yük omuzlarımda
Gel...
Diye haykırmak istiyorum.
Fakat biliyorum ki sen artık başkasını seviyorsun...
Artık hayallerin bile haram bana...

Merhaba, gelemeyen sevgili...
Biliyor musun
Bu sana yazdığım kaçıncı mektup
Ben artık saymayı bıraktım
Bini aştı herhalde...
Biliyorum bunu da yıtrıp atacağım.
Çünkü gücüm yok sana gel demeye.
Yürek yangınım
Keşke senin pişman olduğunu görebilsem.
Bana gelip affet desen...
Sen başka kollarda mutluluğu yaşarken,
Ben ihanetinin ağır yükünü taşımaya çalışıyorum...

Merhaba, gelmeyen sevgili...
Gel artık ne olur!
Bak eğer gelirsen bir daha hiç sözünden çıkmam...
Bir daha hiç hesap sormam...
Yeter ki bir daha gitme....

Merhaba, gelmeyen sevgili...
Artık gel ne olur be sevgili...



Selamet DARĞIN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder