Bu Blogda Ara

13 Mayıs 2015 Çarşamba

LEYLA İLE MECNUN

Mecnun suz bu diyarı neyleyim.
Gelmedin sen ben kareler mi bağleyim.
Gelene dek için için ağleyim.
Be hey Mecnun, çöllerde değil Leyla n

Gözümün yaşı sel oldu akıyor.
Ayrılık ateşi yüreğimi yakıyor.
Sensiz bu can nefessiz kalıyor.
Be hey Mecnun çöllerde değil Leyla n.

Neyleyim sensiz ben bu dünyayı
Gözler görmez oldu ağlayı ağlayı.
Çöllerde değilsen nerde arayayım.
Gül cemalin göster bana be Leyla m.

Dillere düştü Mecnun bu sevdadan.
Saniyesi geçmez Leyla yı anmadan.
Kavuştur sevenleri yaradan.
Kara vezir ayırır sizi Mecnun...


Çok ilginçtir, bu şiirin her kıtası farklı zaman dilimlerin ama aynı mekanda yazılmış. aradan bir hafta geçtikten sonra kıtaları yan yana koyunca çok uyumlu bir şiir yazdığımın farkına vardım. Ve ilk defa gerçekten şair olabileceğime o gün inandım.


Selamet DARĞIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder