Bu Blogda Ara

5 Eylül 2015 Cumartesi

BEN AYRILIKLAR ŞAİRİYİM

ayrılık ile ilgili görsel sonucu


Ben ayrılıklar şairiyim.
Ne vakit alsam elime kalemi.
Hüzün damıtır mürekkebim.,

Ben ayrılıklar şairiyim.
Acılardan dem vururum hep.
Her türlüsünü yaşamışcasına.
Her satırımda acıyı ilmeklerim.

Ben ayrılıklar şairiyim.
Bazı vakitler ölümün soğukluğunu resmederim.
Bazen de sevgilinin yokluğuna söverim.

Ben ayrılıklar şairiyim.
Uzak yollar kalemime dil olur.
Tek sermayem bir damla yaş.

Ben ayrılıklar şairiyim.
Ben beceremem sevgi sözcüklerini.
Mutluluk katilim olur.
BİTERİM...
Ayrılıklara yazmaya meyilliyim.
BEN AYRILIKLARIN ŞAİRİYİM...


                          (Halk Edebiyatı Dergisi'nin 18. sayısında yayımlanmıştır.)


Selamet DARĞIN...

Birgün sadece sevgi dolu cümleler kurabilmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder